Monday, February 9, 2009

9.2.09

hello.
im back agen,like usual,gonna tell u peeps bout my day.ok?
here it goes...
ngah sdap btul tido td,ngan weather yg perfect,fresh smell of the morning air..sdap btul tidur..
thennnnnn!
paknjang aku dtg,lompat2 atas katil,trkejut aku!
thenn baru ingt,pnjang,dad aku n pklong aku arini sume g main golf..so the cousins,aunties sume dtg umah aku..
aku amik phone ade txt from her=)
she sed shes out to school,netball prctice..ehehe..
then ade txt lagi,dari bulat..die ckp aku off arini!yay!
dpt ar rest,n lepak2 ngan cousins ke ape..
so mandi2,turun auntie ju n lil cousins,kiko n danish dh kt bwah=)
had brkfast sambil sembang2..then mama suh g beli sprite n ice,die nk buat punch..
aku pun g la,amik kete kelisa tuu..hehe..
after beli,balik..
before kuar dari car,ade txt..farik kut yg txt,cs 019....then it says tat i come in to work at 4-11..
aku dh carut2 dlm car ngan adik aku.haaha..
so aku kuar la balik,g umah bulat..pangil die kuar,di X MANDI LAGI DOWWW!haha..
die kata tungu,die g amik camera die..then kite g rasamas jap.hahaha..
bau dlm kete cm sial!hahahaha..xde ar...
then smpai2,adi ade..n xde customer lg pun..so lepak2 jap,tngok jadual aku sume..si bulat duk experiment amik2 gmbar..
dari dlm kete td,asyik amik gmbarrrr jer!
then aku nk g skolah jap,tngok leeya main netball.so before tu,g la isi minyak.,
yg bdo nye,aku n bulat due2 xtaw ktne tmpt nk bkak tmpt minyak tuh.hahahahaha
useless dow bulat!!!
so nsb baik bangla tu yg tunjuk kn.haha
so then singah ar skolah.,rmai bdak prmpuan jerk..
bulat ndgn x mandi,suar pendek.hahah.cool abes!
then masuk la skool,netbal training pundh abes,nmpk la die walking towards me=)
cuteeeeee!hehe..
then we walked,n talked..talked,then duk kjap kt bustop..
then bulat pun kene balik dh,die keje kul 2..
so balik laaa..
damn,rindu laa leeyaaa!=(
then balik rumah,rest jap,makan2..
n paklong n famly xde pun dtg..
then at 3.30 g work..
arini work cm tiring laaa..dh lo closing.hahaha
si bulat plak,kantoi ngan aku..miss check punchcard diee..die rest awal,punch lmbt..
hahh..aku yg tlg punch kn..arini la plak tbe2 miss nk check!haih..
then bulat abes at 10,aku 11..die,adi n farik tungu laa aku kt luar..
then balik,lepak kt dpan umah bulat..then arham smpai..
aku lak kene balik,n xleh kuar dh..fuck giler ar!
dad punye psal ar,die xbg kuar...bengang!
then arep call,die pun ade,die suh aku kuar..aku ckp ar xleh..
haih..
tu je laa for today..
oh ya,btw..bout my fren tu..yg sister die dlm koma..
she past away 6.35ptg tadi..
salam.


P.S. I LOVE YOU LEEYA!!!!!!!

1 comment: