Friday, February 6, 2009

6.2.09

aku bangun awal jgak arini.bnyk agenda2.haha..first ting i did wen i woke up,aku cpat2 tngok hp aku.leeya texted me=)
sayag sorryyyyy,kdang2 i xdpt teman u pagi2 time u g skolahh..but "i love u too"..
its quite hard for me,living each day not seeing much of her..
text pun jarang kdang,call lagi laa...both busyyyy..
so aku bngun awal arini pun,nk g anta bulat g kejerrrr...hahaha,saje aku suke2 nk drive die!
dpt kete punye psal=P(btw,kete dad,he's out of country for awhile.haha)
8.30 pegi amik bulat,ajak arep,tp si sial tu tdo lagi!!bdo btul!!
then antaa laaa die,time nk park kt rasamas,bdo btul aku,tibe2 trmati plakkk.aduhhh.haha
then ade lagi time..so pegi ar beli air jap ngan bulat,die yg beli air bukan aku,tp die tngal air dlm kete,then die blah g work.hahaha.rezeki aku laaa=P
after anta die g work,aku pun balik laa,duk umah smpai kul 10,aku siap2,then mak aku anta g work plak..
aku masuk kul 10.30 patutnye,tp tbe2 lak org2 kuat rasamas dtg arini,boss,gm,mcm org adee!
so aku trpakse jadi cashier,bulat kt bar..berjauhan laa aku ngan die todayyy..sedih dooww=(
aku trpaksa senyum one whole day!then dh ar xdpt nk g dapur nk curi2 makan ke minum ker..siot btull!
smpai laa around 2.30,baru dorang blahh,tenanggg skettt..haha..
lpas tu,kul 4 bulat balik,kul 5 die dtg,bwk kete aku..hehe..aku n bulat dh pro bai bwk kete,racer dowww!hahaha..seriouss!!!
then kul 5.30 aku punch card balik,g bank jap ngan bulat,ade ar bulat buat lawak,parking mcm sial,then tukar ngan aku,suh aku bwk plak,ahaha.aku parking pun cm bodo jgak btw.haaha.
so trpkse ar pusing balik cari parkng dpan maybank..thennnn...the moment ive been waiting forr...GAJIIII!!!!
atlast,at longgg lasttt..dpt!haha
dpt ar sket jeeee,RM.642....hehehe..ckup ar tuu=Plol...
then g umah leeeyaaaaa.=)
ingat nk hangout jap with herr,but she went out plakk.g makan dgn famllyyy..allaaaa=(
agak sedih laa time tuuu..
after that balik nilai impian,singah kdai makan yg arep kejer tuu,order ABC..perghhh!arep yg buat,xsdappp!!!hahaha
then fhm2 laaa,aku,bulat n arepp...mmg gelak2 cm sial ar ptg tuuu,bdo btl bulat..non stop comedy!hahaha
ade lawak2 die yg mmg x lawakk,tp die try gak ulang2,then buak expression muka cm sial,aku pun x dpt tahan,gelak laaa lagiii.hahaha
btw,time parking kt kdai tu,dh ar tepi tu balai polis..so,cuak arrr!haha
nsb baik time nk blah tu ok,reverse tu lpas.hahaha..
lpas tu,trus balikk..
mandi,mkan sumee...
now,ngan dpan pc..ngah taip ni haaa!
tepi aku hotdog,tepi kiri hp..missing my leeyaa so baddd!
die g tucennn,so x dpt text till 10=(....hmmmm..
so,tu je la...
till nex time folks,stay tuned to "NAME IT YOURSELF!!"

No comments:

Post a Comment